CEWE er for anden gang prisbelønnet som Superbrand Germany

CEWE er igen et af de 50 brands, der er blevet kåret som et af de bedste og stærkeste brands af Superbrand Germany. Hvert år hædrer den internationale, uafhængige organisation fremragende brands ved at give dem kvalitetsstemplet Superbrand Germany. I juryens vurdering indgår kriterier som markedsværdi, image, stabilitet og kundeloyalitet. Præstationerne, der står bag brandet, bliver også honoreret. Vinderne blev kåret ved et arrangement i Berlin.

Fra brand til Superbrand
Siden CEWE FOTOBOG kom på markedet i 2005 har kvaliteten været brandets omdrejningspunkt. Det har resulteret i, at næsten 50 millioner eksemplarer er blevet produceret til kunder i hele Europa. Med udmærkelsen som Superbrand Germany er CEWE på ny blevet bekræftet i, at det er en del af Champions League for brands. De 21 jurymedlemmer har efter en grundig gennemgang af brands valgt de bedste og stærkeste brands i Tyskland.

Virksomhederne, hvis brand blev prisbelønnet som Superbrand Germany 2016/17, modtog den eftertragtede pris i Berlin. ”Et brand står for pålidelighed, tillid og selvfølgelig kvalitet. Vi er meget glade for og stolte over, at vi igen har modtaget denne pris”, udtaler Simon Droste, Leder for Marketing i CEWE Oldenburg. Ud over CEWE modtog bl.a. Adidas, Bonduelle, C&A, Playmobil, VISA, CARGLAS og BMW æren som Superbrand Germany 2016/17.

Baggrund
Superbrands, der er verdens største organisation inden for marketing af brands, har i mere end 22 år hædret de bedste og stærkeste brands i 88 lande. I år markerede den syvende prisuddeling af Superbrands Germany. En uafhængig jury udvælger vinderne blandt 1.250 nominerede produkt- og virksomhedsbrands. Nomineringen sker gennem fagfolk fra erhvervslivet og på baggrund af markedsundersøgelsesstudier.

Læs mere om CEWE på www.cewefotobog.dk